Dametjes in de tuin

Dametjes in de tuin
Bella en Chica

dinsdag 18 januari 2011

Lief dagboek

Aangezien ik er moeite mee heb dat jan en alleman kan lezen wat ik aan de letters toevertrouw, zal ik mezelf als eenkennig bestempelen.
Voorlopig geen stukjes over mijn doen en laten, noch over mijn activiteiten en interesses.
Misschien komt dat nog wel een keer.

groetjes,
een sluimerende blogger


Dit bericht heb ik op 21 maart 2010 geplaatst en even naar boven gehaald.
Deze periode hoop ik dus per 18-1-2011 te hebben afgesloten :)))

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Noortje,

Dit is inderdaad heel vervelend.

Kitty zei

haha het begin is er! Enne je kan zelf bepalen wat je wel en niet met de buitenwereld deelt! Tuiniertips zijn hier ook altijd welkom hoor;))

Unknown zei

Wat ben je toch een lekkerding, echt Noortje.
Leuk dat ik mee mag lezen wat je allemaal doet, ik hou je in de gate ;)

x Kim